Goddag!

Det var länge sen jag skrev här sist, jag vet. Men jag har inte haft lust. Jag lovar inte att det blir fler inlägg framöver, men jag ska göra mitt bästa.
Igår insåg jag hur fult mitt hår är, speciellt utväxten men den kan jag inte göra någonting åt, jag ska inte färga, bleka, tona håret något mer, så utväxten får vara kvar. Men mitt hår är dessutom trött och frissigt och det kan jag göra någonting åt, jag ska börja på den omtalade balsammetoden. Man ska köpa ett schampo som tar bort rester av silikon i håret (det är mycket produkter som innehåller det) tvätta håret två-tre gånger, för att få bort allt skit som balsamet inte kommer kunna ta bort själv och efter det använda just balsamet till att tvätta håret.Tydligen behövs inte schampo alls om man nu inte har assmutsigt hår men det har man sällan och schampot kan tydligen slita och tynga på håret lika mycket som hårspray. Så nu ska jag testa, förhoppningsvis blir håret lite mer levande ;D

Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Hoppas att det funkar för dig! Jag skulle aldrig våga testa, jag skulle säkert se ut som Snape!

2012-07-15 @ 11:23:48
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Linnéa

Åh, jag har funderat länge på ena metod men inte vågat testa. Du får komma med uppdateringar om hur det funkar! :)

2012-07-15 @ 12:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0