Christmas nails!

Sylvia visade i sitt inlägg  exempel på roliga och fina nageldesignes med tema: Jul! Jag tyckte om den första designen som mest och gjorde den själv, fast jag roterade julgranen och så blev glittret lite annorlunda, likaså den gröna färgen, men jag tycker det blev fint ändå! 
 
Det var enklast att ta bilden endast på tummen, ville man ha alla naglar med, blev ljuset konstigt och det såg ut som om någon hade snorat på mina naglar, mindre tjusigt. Vad tycker ni? Vågar man gå ut med sådana naglar eller ska jag tvätta bort allt? ;)

Kommentarer:
Postat av: sylvia

Skojar du eller? Varför skulle du inte våga gå ut med dem? De är ju jättefina! Men jag förstår inte vad du menar med att glittret är annorlunda för att du roterat på granen. Förresten tycker jag att det där glittret är jättefint! Jag har inget färglatt glitter, bara silver, guld, blått och lätt turkost. Idag kommer vi matcha med julnaglar! Det vill jag ha en bild på till min blogg :D. Widze tez ze ci urosly paznokcie!

Svar: Alltså de blev annorlunda för att jag 1.) roterade granen 2.) använde annat glitterlack, kanske uttryckte jag mig lite klumpigt där :P Men tack! :D Och vi måste absolut ta en bild på våra julnaglar tillsammans! :D
Karro

2012-12-13 @ 13:11:16
URL: http://sylvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0