Tre korta stycken för att hålla er uppdaterade

Jag är tillbaka från Polen, men det har nog ingen missat. Jag kom tillbaka med massa skönhetsprodukter, godis och extra centimeter i midjan, det är Polen det. Men jag hade en helt underbar tid där nere, jag kommer nog satsa på att åtminstone befinna mig där varje sommar från och med nu. Tror jag behöver det, att umgås med mina landsmän lite mer. Jag kom alltså hem i torsdags, har fortfarande inte packat upp hela min väska, ska nog ta hand om det snart. Och efter det blir det plugg till en omtenta som jag så dumt valde att blanka i juni, idiotiskt. Kunde skriva den få ett C eller B och vara nöjd, men nej nej. Jag trodde jag skulle stenplugga hela sommaren och få ett A, det kommer inte att hända kan jag berätta. Helt plötsligt är D också ett bra betyg...
 
I fredags var jag på en avskedesfest för min kompis Louise. Vi är kanske inte jättenära vänner, men jag tycker så klart att det är lite tråkigt att hon flyttar (till Linköping), menförhoppningsvis, kan vi hålla kontakten lite grann iaf. Det var hur so helst en väldigt lyckad kväll, först med mat och prat i Vendelsö och sedan med massa dans på Sommar! (så klart var det indie-golvet som lockade mest). 
 
Och när jag har skrivit min tenta (tisdagkväll), då är det bara några få timmar kvar innan jag, Sylvia och Sofie tar nattbussen mot Centralen, därifrån flygbussen mot Skavsta och därifrån flyget till Berlin! Gud vad jag längtar, jag tror det kommer bli helt epic! Staden är ju hur cool som helst och så får jag åka med två sköna tjejer, toppen! Och så får jag nästan oavbrutet lyssna på det vackra språket som talas i det häftiga landet i sydväst. WUNDERBAR!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0