Ett inlägg från landet syd om Sverige

Hej!

Jag måste säga att jag har hittills haft helt underbar tid här i Polen! Jag har umgåtts med släkten, shoppat, gått på bio, festat, träffat nytt folk, ätit polska munkar ute på en bänk med 2 söta polska killar (och min tjejkusin) klockan 5 på morgonen, solat, badat, ätit massa gott. Jag ångrar mig grovt att jag valde att stanna bara 9 dagar, för lite tid för ALLT! Men nu vet jag bättre och ser framemot nästa sommar som bara den! Jag ska leta jobb som en galning nu, så att jag kan spara ihop lite cash och spendera fleeera veckor här nästa sommar, ta körkort och lära mig vindsurfa. Och träffa massor med sådana sköna, öppna människor som man bara vill pussa på! Och så ska jag träna och gå på diet, så att jag kan hitta mig en snygg polsk kille ;-)


Kommentarer:
Postat av: Louise

Nähä, det är tur att du inte var borta längre än så för nu hinner du komma på min fekke juuuuu :D

2012-08-20 @ 21:30:21
URL: http://thebestlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0