är jag osocial? Eller vad ska detta kallas?

Som jag tidigare har nämnt, så är min kusin på besök. Eller ja, syssling. Och saken är att jag tycker om henne och att umgås med henne, men jag klarar inte av henne hela tiden. Och det handlar inte om att hon på något sätt är jobbig, men hon tycker om att prata och vara med mig väldigt mycket. Jag däremot blir väldigt irriterad, jag tycker om att ha tid för mig själv, att sitta ensam på mitt rum, lyssna på musik och bara skita i allt annat. 
 
Och jag har en känsla att det inte alls är bra. Jag menar, hon har bara varit här i 3 dagar och jag blir redan irriterad, jag borde inte bli det. Jag börjar tro att jag har någon social skada, helt seriöst. Och jag tänkte att jag inte skulle klara av att bo med någon inte från familjen utan att ha plats bara för mig själv. Jag älskar att umgås med andra människor. Men inte på heltid. 

Kommentarer:
Postat av: Linnéa

Tjoho. Karro, Jag tror inte du är asocial, men tror jag har listat ut varför du är irriterad. Hon dök upp spontant, under de sista dagarna innan du ska till Polen, dagar du hade tänkt lägga på att hinna med att plugga till den tenta som du verkligen vill ha en bra betyg på samt som du sa idag, du orkar i te turista i flera dagar i sträck :/

2012-08-13 @ 22:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0