20120411

När jag gjorde om på mitt rum för något år sen, tänkte jag att jag inte behöver något skrivbord och köpte inget då. Jag tänkte att jag oftast sitter och läser i skolan och om jag är hemma så läser jag i sängen. Men eftersom jag inte har någon lust att stanna i skolan långa dagar och vill inte läsa i sängen för att då kan jag inte anteckna och dessutom har jag somnat med boken i famnen alldeles för många gånger har jag bestämt mig för att köpa ett nytt skrivbord. Jag flyttade först runt i rummet för att ett sådant ska få plats och sedan hittade jag den mest perfekta skrivbordet någonsin. Det är väldigt litet eller ja, det är lika brett som de flesta skrivborden, MEN det är mycket mindre djupt. Så man får plats med en bok/skrivord och sen är det vägg. Alltså, jag har minimerat den upptagna ytan som det bara går, man tänker nästan inte på att det faktiskt står ett skrivbord, också därför att det är i samma färg som väggarna alltså vitt och det lurar ögat och blir nästan till ett, speciellt när man tittar framifrån. Och ja, jag vet att stolen inte passar md skrivbordet, men det får bli så, så länge.


Kommentarer:
Postat av: sylvia

Vilket fint! Det är stilrent. Fast om jag hade skitstort rum och massa pengar skulle jag köpa värsta köksbordet haha för jag gillar att sprida ut mina saker. Det är irriterande när de ligger på varadra

2012-04-11 @ 18:48:39
URL: http://sylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0