Berlin snart

Resväskan är packad, passet är framme och jag är helt klar. Snart bär det av till Arlanda och därifrån till Berlin med min tyska grupp. Vädret verkar bli helt ok där nere, även om prognoserna varierar, men det lär bli värmare än här i Sverige iallafall. Jag blir borta i fem dagar, inte så värst länge, men det blev ganska mycket grejer att ta med ändå. Jag lyckades dock packa ner mina saker i vår lilla resväska, vilket var bra, annars skulle jag behöva dra runt på en väska som är ungefär tillräckligt stor för att jag ska få plats i den. Måste dra mig till affären en snabbis också, köpa något att dricka på väg till flygplatsen, är typ törstig heela tiden de senaste dagarna... -.- och kanske något gött att mumsa på, på flyget, dyrt på flygplatsen ju.... ^^

Tillbaka på söndag kl 22:55

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0