"Fröken, kan du komma?"

Ja, jag sommajobbar på ett dagis numera. Blev kallad för fröken idag, det gillade jag inte, så nu vet barnen att de ska alltid kalla mig Karolina. De där livliga ungarna dödar mig. Jag är ung och ny och därmed väldigt attraktiv för dem xD Nu är det jag som ska läsa, rita, leka, äta med dem. Ingen annan. De älskar mig redan och det känns bra :) Eller kanske inte så bra för min rygg och fina fötter när ungefär 4 st hänger på mig xD

För övrigt så händer det inte så mycket. Mina söta vänner Sandra och Sylvia åkte till Polen imorse, kommer inte se dem på 10 dagar och min söta vän Karolina åkte till Serbien i söndags och henne kommer man inte se ända fram till slutet av augusti :o Därför hade vi en liten hejdå-grill för henne i lördags. Vi grillade på gården, åt det vi fixade och hade en massa kul som vi alltid brukar. Egentligen skulle det bli grillning vid Tyresö strand med många flerän bara vi vanliga fem, men vädret tillät inte. Tråkigt.

Btw, så har jag fått ett nytt smeknamn: Wirre. Kommer tydligen från mitt efternamn. Omg... xD

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0