Hej kycklingar!

Dags att uppdatera kanske. Ja, det får jag väl göra! Jag har varit leeeedig sen mitt senaste inlägg, såå skönt! Har bara blivit godkänt i alla inlämningsuppgifter, lagat mat, chillat, städat och uuuumgåtts med mina friends. Det sistnämnda har det varit vääldigt mycket av, till och med en, visserligen helt oplanerat, sleepover. Mattias och tre tjejer i samma rum och senare i samma säng, snacka om förmåner att vara vän med tjejer för honom.. :p

Idag har jag firat påsk med familjen genom att umgås lite mer än vanligt, vilket gav fler tillfällen att reta min lillasyster, alltid lika kul. Vi åt massa god mat också eller massa är kanske att ta i, då jag på senaste tiden inte kan äta så mycket, för att jag mår illa i princip konstant och speciellt efter maten.. Och nej, jag är inte gravid. Snart ska jag gå till bussen och åka till Västerhaninge, där jag ska "fira" med min andra "familj", alltså Sandra, Sylvia och Mattias. Jag är mer taggad att träffa dem (vi träffas konstant) än att träffa mina skäktningar från Polen och min faster som kommer och hälsar på imorgon, och dem har jag inte träffat på flera månader... Aja, det räcker så! Glad påsk mina kycklingar!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0