Ordätande

Vad är det för fel på mig?! Har jag dyslexi eller?! Läste igenom mina senaste inlägg och det är inte bara massa bokstäver som saknas, men MASSA ord också. Hur förstår ni ens vad jag skriver om? :o Nämen seriöst, jag ska försöka förbättra mig och inte äta upp massa ord. Fast ni måste förstå, jag går ju på diet, så jag är ju hungrig heeela tiden, då är det kanske inte så konstigt. ;)
 
Ah, en fin bild på min älskade vovve ska jag lägga upp här också. Jag har helt klart pms eller något, för att igår började jag gråta när jag tänkte på att han redan är 6 år gammal och att det inte dröjer så länge tills han är gammal nog för att dö.. Jag har inte sett någon av mina tidigare hundar dö, jag hoppas att jag har flyttat ut tills Elvis blivit gammal och slipper se på, annars kommer jag nog inte kunna skaffa fler djur, när jag vet hur heartbreaking det är...
 
Elvis
 

Edit: Ser ni att jag har gjort om på bloggen lite? Om inte tryck på f5. Och nej, designen är inte helt klar än, jag är fullt medveten om det. 

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Elvis :) <3

2013-01-10 @ 14:11:57
Postat av: Elin

SV: Hej! Vad kul att du läser min blogg! Jag kikar in på din också ibland ;)

Jag prenumerar tyvärr inte på Glossybox längre så en sådan recension kan jag inte göra :((((

2013-01-10 @ 15:51:41
URL: http://sjunnis.blogg.se
Postat av: Sylvia

jag gör alltid en massa stavfel för jag skriver så fort. Så jag måste ALLTID förhandsgranska, för jag hittar minst ett fel

2013-01-10 @ 18:12:00
URL: http://sylvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0