Om mitt liv vore en film - soundtrack

Jag såg den här listan hos Sylvia och trots att jag vill lägga mig, så skjuter jag upp på det, för att jag vill göra den! :) Jag minns att jag gjorde en sådan lista en gång, men väldigt länge sedan, kanske tom på en av bloggarna jag drev innan (jag har haft massa försök till bloggande innan den här bloggen, alla, som ni förstår mislyckade), så jag ska göra en igen! Det är kanske inte så jättekul, för att jag lyssnar mest på låtar typ ingen av mina vänner känner till, men jag få hoppas att låttitlarna blir iallafall passande :) Nu kör vi!
 
Såhär Går Det Till:
1. Öppna Dina Låtar (iTunes, Winamp, Media Player, iPod, etc.)
2. Sätt Den På Blanda
3. Tryck På Play
4. För Varje Fråga, Skriv Sången Som Spelas
5. För Varje Ny Fråga, Tryck På "Next" Knappen
6. Ljug Inte!

Öppningslåt:
 Dido - Here with me
Vaknar Upp: Kaiser Chiefs - You want history
Första Dagen i Skolan: Placebo - Running up that hill
Förälskar Sig: AWOLNATION - Soul wars
Slagsmål: The Pogues - Repeal of the licensing laws
Gör Slut: Auletta - Meine Stadt
Bal: Screaming Lights - Exit Wound
Livet: The Sound of Arrows - Wonders
Nervsammanbrott: Kaiser Chiefs - Can't mind my own business
Åker Bil: Syntax - Bliss
Tillbakablick: Stanislaw Sojka - Love is crazy
Bröllop: Fun. - Some nights
Födsel Av Barn: Stereophonics - Dakota
Avgörande Strid: Starfucker - Girls just wanna have fun
Dödsscen: Amy Macdonald - This is the life
Begravningssång: The Subways - Rock&Roll Queen
Eftertexterna: Tokio Hotel - Shrei
 
Nej, inga var roliga. Synd :P Och ja, jag tycker om Tokio Hotel, men bara när de sjunger på tyska! 

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Jag tycker "första dagen i skolan:placebo-running up that hill" passade :)

2013-01-11 @ 08:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0