Ett nytt beroende

Jag minns när jag upptäckte att Doctor Who var riktigt bra och så kollade jag på den flera timmar i sträck och när jag inte gjorde det, så tänkte jag på att jag vill se nästa avsnitt. Jag har hittat ett nytt serie som jag känner så för, nämligen Sherlock. Det är alltså modern version av Sherlock Holmes och trots att jag bara sett två avsnitt (dock 1, 5 timmes långa), så älskar jag den redan! Båda avsnitten var riktigt spännande och jag älskar hur Benedict Cumberbatch (Sherlock) och Martin Freeman (Dr. Watson) spelar, riktigt, riktigt bra. Dessutom utspelar sig ju serien i London och det är ju alltid trevligt att titta på.
 
Det som är synd att serien har hittills endast två säsonger med tre avsnitt i varje, alltså kommer den ta slut ganska snart och nya avsnitt planeras att börja spelas in först under våren 2013. Men ändå, jag rekommenderar verkligen att titta på dem, jag har svårt att tro att någon skulle ogilla dem, det skulle vara konstigt... Första avsnittet heter "A study in pink". Ladda ne.. Ehm, jag menar köp den ;)

Kommentarer:
Postat av: sylvia

För tillfället är jag nog mest beroende av Revenge, men jag gillar flera olika serier. Dock måste jag som du vänta på nya avsnitt men har mer tur än du för de flesta kommer med nya avsnitt i januari. Den jag måste vänta längst på är True Blood, den visas endast på somrar :(

2013-01-06 @ 12:56:21
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Louise

Åh Sherlock!!<333 En riktigt bra gjord serie :D

2013-01-09 @ 14:16:20
URL: http://thebestlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0