Ohmagad!

Shit alltså. Inget inlägg på två veckor! Men jag lever, jag LEVER! Jag har varit upptagen med att leva. Jag har nog aldrig umgåtts med mina vänner så frekvent som dem senaste veckorna, vi pluggar tillsammans, vi äter tillsammans, vi promenerar tillsammans, vi lagar mat tillsammans, vi handlar tillsammans, vi ser på tv tillsammans och vi har spelat otaligt många gånger vändtian. Det sista kör vi tills jag vinner, ännu inte gjort det...
Inget viktigt har hänt, förutom att jag och Syl lyckades som fan med chokladsuffle och jag har varit vittne till den historiska händelsen då Syl köpte en smartphone, nästan så att man blev tårögd... Fast nä.

Nu ska jag upp och fixa mig till skolan! Vilken underbar dag! Det är strålande sol och det ska bli uppemot +5 grader idag, äntligen! Så först ska jag till skolan och plugga lite, samt ha ett seminarium och sen ska jag och Syl in till stan och möta upp några och köra en promenad, typ första vårdagen! Så tjingeling!


Kommentarer:
Postat av: Sylvia

I think this is going out of hand....If I ever, EVER, ask you to go to the toilet with me....then we should take a break from eachother...

2013-02-27 @ 10:34:06
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Sylvia

Skriv för fan!

2013-03-04 @ 23:29:50
URL: http://sylvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0