Dag 8 - Valfria fotografier & berätta om dem

Det värsta jag vet när det fins för många val och därför föredrog jag sådana där lite mer "fasta" grejer; berätta om dina vänner, berätta om dig själv bla bla bla. Nu ska jag VÄLJA sjäv grr...
 
 
Nyårsafton 2010. Invigningen av champagne-koppen. Detta var strax före 12-slaget tror jag. Vissa av oss ramlade in i snön och så. Det var ganska kul ändå ;)
 
 
Åh London, älskade London! Fastän jag var fet OCH rödhårig, älskar jag den här bilden! Big Ben är med och så den där bussen som kommer random i bildkanten, men som passar så precis! Ännu mer London-känsla.

Kommentarer:
Postat av: sylvia

"Det värsta jag vet när det fins för många val och därför föredrog jag sådana där lite mer "fasta" grejer; berätta om dina vänner, berätta om dig själv bla bla bla." Vad menar du? jag förstår inte :/

Jag gillade din röda hårfärg!

Svar: Ja, de förra kategorierna på denna 30 dagslista har varit konkreta, man visste på en gång vad man skulle skriva om/vilka bilder man skulle visa. Nu skulle fotografierna vara valfria, alltså inga riktiga riktlinjer = för mycket valfrihet
Karro

2012-11-19 @ 22:18:21
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Sandra

Båda bilderna är väldigt fina :)

2012-11-20 @ 09:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0