Svar till Sylvia

Du börjar närma dig topkockarna med detta recept! Men jag håller inte med/förstår inte varför broccolin måste vara färsk och inte kan vara en fryst sådan? Jag har gjort detta med fryst flera gånger och det blir ändå gott

Hahaha, jamen visst?! Jag tycker att av någon anledning blir fryst broccoli torrt. Det blir aldrig riktigt så där mjukt utan känns som att den torkar ut istället, vilket låter givetvis galet med tanke på att de ligger i vatten, men jag har testat flera gånger och det blir inte lika gott på fryst broccoli. Känns lite papprigt så där.

Kommentarer:
Postat av: Sylvia

I see, det har jag inte märkt...Fast jag har oftast använt fryst så jag har väl inget att jämföra med

2012-05-24 @ 23:41:24
URL: http://sylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0