Omnomnom

Idag blev jag väldigt sugen på olika mjölkprodukter. Och så var jag och handlade och kunde inte låta bli att köpa den nya Kesella citrus. Det är fet kvarg och dessutom med massor av socker, så jag tänkte bara äta halva förpackningen, men när jag väl började äta kunde jag inte sluta, så himla gott! Jag fick i mig 200 kalorier mer än vad jag borde, men jag känner att det var så värt, jag har inte fått äta sådant gott på två månader. Och dessutom har jag både joggat och cyklat idag så det jämnar ut sig ändå.


Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Var är min kommentar? aja, skriver igen. Blir det inte mastigt med kesella´? Jag gillar det men har aldrig ätit en hel

2012-05-16 @ 18:33:07
URL: http://sylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0