New in - the perfect pair of shoes

Jag har letat efter ett par skor i några veckor nu. Men inte efter vilka skor som helst, utan jag visste precis hur de skulle se ut. Ballerina, ljusbeiga, utan några "dekorativa rosetter, blommor" eller annat skit. Det var svårt att hitta måste jag säga.. Först måste man sortera bort alla skor med dekorativa saker (som jag tycker inte alls är så dekorativa, mer en polsk bondemarknadsaktiga) och redan då faller typ 80% av alla ballerinaskor bort.. Men jag lyckades! Och var? Skopunkten! Dessutom var de på rea. Och insidan är i skinn/tyg så förhoppningsvis blir det inga skavsår på tårna/fotdynan. Åh vad jag är glad! (trots att vägen till och från affären var en mardröm, men det är inget jag vill komma in på nu). Dessutom är det skopunkten vi snackar om, så jag fick ett till par skor till halva priset, så tog ett par tygskor för 50 spänn. Värt ju! :)


Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Ale ladne! Sa idealne. Mieli jeszcze inne ladne buty? Chyba musze tam pojechac!

2012-05-24 @ 09:38:23
URL: http://sylvia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja tez! Chce miec wygodne balerina :D

2012-05-24 @ 13:24:29
URL: http://sweetsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0