En sådan underbar helg!

Jag har inte varit på krogen, jag har inte supit, men ytterst roligt har jag haft det fre-sön. Det var häng med vänner i stan och i hooden, samt fira fina Pate i lördags. Tre mysiga dagar med fina människor, låt mina helger alltid bli sådana! Nu, fick jag tyvärr ingen bild på födelsedagsbarnet, men jag hittade en ytterst söt bild på fina Sandra, så inlägget blir inte helt bildless. Och jag kan bjuda på en bild på min outfit från i lördags, för att jag är snäll. Och om bilderna sitter konstigt så är det därför att jag bloggar från mobilen, yeah. Puss


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Heheh tack! Du är också jättefin! :) Och denna helg var väldigt trevlig :) Var hittade du den bilden?

2012-05-21 @ 17:15:25
URL: http://sweetsan.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hehe, tack! :)

I min mobil så klart! :)

2012-05-21 @ 18:19:23
URL: http://lejdykarolajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0