Dödamusen och hans vänner

Alltså jag har värsta progressive house - fetish idag. Har dunkar Afrojack, Dirty South och Deadmau5 hela dagen. Min mor får dampattacker, haha, hon får stå ut, fetishen kommer att hålla i sig någon vecka kanske två, sen kommer den gå över. Får sådana där house-cravings då och då, kan inte lyssna på annat då, hehe.

Idag åkte jag till Haninge Centrum med Sylvia för att hitta en present till Patte, så klart köpte jag någonting till mig själv också, var helt övertygad på att det skulle bli så, men jag har velat ha en ny jeansjacka rätt länge, så när jag såg en snygg på Cubus som dessutom bara kostade 149 kr, kunde jag inte låta bli att köpa den :P



Snygg, eller hur? Alltså jackan, inte jag ;) Jag lyckades faktiskt städa rummet idag (äntligen), så det som ni ser på högra sidan är inte "stökigt", men mina träningskläder som väntar på att användas. Japp, nu blir det jogga lite innan det är dags att sova. Skola imorgon, lite räknestuga så dära, blir mys att räkna lite med den fina Arvina, höhöhö.

Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Det är klart att hela du är snygg!

2012-05-17 @ 20:23:42
URL: http://sylvia.blogg.se/
Postat av: Vina

Haha med humöret på topp!

Fast du får nog ta och tvinga i mig en kaffe eller två så att jag piggnar till ;)

2012-05-17 @ 23:17:36
URL: http://aspoonfulofsuger.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin jacka! :) Och du också :)

2012-05-17 @ 23:56:55
URL: http://sweetsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0