Deprimerande, men sant

Jag har insett en grej. Jag blir fulare och fulare för varje månad som går! Jag var nog som sötast när jag var 16-17 och nu går det verkligen utför! Måste hitta en pojkvän och gifta mig snart, för att om fem-tio år kommer ingen vilja ens komma i närheten av mig (om jag fortsätter bli fulare i samma takt). En eventuell make kanske stannar kvar, för att han har ju hunnit vänja sig. Jag ska nog gå nu och ta tag i tentaplugget, så att jag får välbetalt jobb sen och har då råd att skönhetsoperera mig, tror det kan behövas om typ 15 år..


Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Men gud vad elak du är mot dig själv. Din spegel måste vara trasig. Du är så fin, söt, vacker och charmig! Vill du alltid se ut som ett babyface?

2012-05-30 @ 20:40:51
URL: http://sylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0