Confusion never stops, closing walls and ticking clocks

Det är ett tag sen jag skrev sist, har ni saknat mig? Vilken dum fråga, så klart har ni gjort det. Jag har skrivit min marknadsföringstenta som gick väl helt ok. Det blir nog någonting mellan D och B där, hehe :) Jag tog de tre dagarna innan nya kursen började och vilade ut ordentligt och igår började jag finansieringskursen, vilken lär vara svår, men väldigt kul också. Jag firade valborg lite smått med mina vänner igår och nu gör hjälper jag min syster att fixa sig. Hon ska nämligen ha sin första dansuppvisning om två timmar, så lite nervös är hon, men det kommer gå bra, jag är helt övertygad om det!

Och så klart, hela tiden fortsätter min diet och min träning, snart har jag blivit av med mitt sjunde kilo och det känns helt underbart! Jag tänker skärpa mig ännu mer, ännu mindre mat och ännu mer träning ska det bli, för även om det går bra nu, så kan det faktiskt gå ännu snabbare (många "ännu" det blev i denna mening...).

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0