20120310

Åhh idag när jag vaknade upp var klockan nästan elva och jag var sååå pigg och utvilad! Precis det jag behövde! Och så kollade jag på termometern: +8 grader! :D Åt frulle, klädde på mig och alldeles snart ska jag ta min kära hund på en lång promis i vårvärmen. Skinnjackan hänger redan framme och snart ska jag knyta mina Converse, vår, vår, underbara VÅR! :D

Efter promenaden blir det pluuugg, jag klarade organisationstentan på bara ett C, så nu kan jag inte tillåta ett lägre betyg än B på redovisningen. Om jag anser att jag pluggat tillräckligt flitigt, blir det filmmys ikväll, för att jag har lyckats få tag på en bra version av "Järnladyn" som jag velat se i flera veckor. Undra hur bra/dålig den är.. Om jag inte anser att jag pluggat tillräckligt bra, blir det film ändå, aldrig jag pluggar sena helgkvällar :P

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0