20120305

Tjena människor!
Så, jag har blivit utmanad av Arvina att svara på nedanstående frågor, så jag gör väl det i brist på annat :)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Svar: Då var jag alltså nästan 10 år och väntade på min första syster! Vet inte om det är EXAKT 10 år sen plus/minus (men mer plus) två månader, men då fick jag veta att jag kommer ha syskon, fatta min glädje DÅ ;) Annars så gick jag i skolan och hade toppen betyg (inte som nu) och gick även i musikskolan och spelade piano på det mesta av min fritid. Annars umgicks jag med min dåvarande bästis Aleksandra.

 

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Svar: Då gick jag sista året på gymnasiet, jag trivdes verkligen inte, men jag blev mycket säkrare på mig jälv och vågade ta mer plats. Och det är EXAKT ett år sen jag kom hem från London som var den bästa av dem få resorna jag gjorts.

 

3) FEM SNACKS DU GILLAR

Svar: Räknas godis som snacks? Well: ostbågar, geisha, sådana där snacks man köper på bion och alltså jag vet inte. Jag älskar choklad i alla former. Åh, nötter i choklad äälskar jag!

 

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

Svar: Doves – Caught by the river, John Parr – St. Elmos fire, öhh jag vet inte. Botten Anna och Fångad av en stormvind antar jag att jag kan också. Och Jestes Szalona ;))

 

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MÅNGMILJONÄR:

Svar: Mångmiljonär är ganska vagt begrepp, hur många mille snackar vi? Men jag skulle absolut börja med en lägenhet i innerstan, samt körkort och bil. Jag skulle inreda hemmet utan att kolla på vad som allt kostar. Jag skulle gå och köpa precis de kläder jag vill ha och inte de jag har råd med. Skulle spara någon slant för sämre tider och skulle det finnas pengar över skulle jag skapa en bra pensionsfond för mig själv, men främst för min mor (som skulle eventuellt få lite pengar "nu" också ;)

 

6) FEM DÅLIGA VANOR

Svar: Jag brukade bita på naglarna, nu har jag slutat med det och börjat med nagelbanden istället... Yeah.. Annars är jag väldigt ostrukturerad, gör saker i sista stunden, latar mig istället för att plugga/träna och slänger alltid mina kläder på golvet istället för att lägga dem i garderoben..

 

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA

Svar: Skratta, sova, träffa fina människor jag tycker om, vara ute när det är varmt och soligt, köpa grejer (inte nödvändiga grejer, grejer jag vill ha! ;)

 

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA

Svar: ONEPIECE!!! USCH! Magtröja, utsvängda jeans, spetsiga skor, kjolar som är längre än bara till knän...

 

9) FEM FAVORITLEKSAKER

Svar: Leksaker då eller nu? Dator, mobil kan gott och väl räknas som leksaker. Jag minns faktiskt inte vilka mina favvoleksaker var när jag var liten... så det får räcka så ;)

 


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Kan du bara texten til två vettiga låtar?! :o

Sant att kjolar som är längre än till knäna är fult, iallafall på mig :)

2012-03-06 @ 15:46:35
Postat av: Sylvia

Åh, jestes szalona! BÄSTA LÅTEN

2012-03-06 @ 20:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0