20120305 pt. 2

Det finns en (till) grej jag stör mig på. Alla männikor som skriver på sina fb-uppdateringar: "jag är blodgivare!", "jag är världsförälder!". Jaha och? Gör ni det för att hjälpa till och må bra själva eller för att skriva det på facebook och se hur många som gillar och kommenterar: "omg vad bra, vad snäll du är".

Och jag hatar att min nya dator som för övrigt är helt underbar, börjar då och då låta om värsta dammsugaren (precis som min förra dator...). Well, well, not much to do. See you on 9gag, för att det är dit jag beger mig nu! ;)

OCH VARFÖR HAR BLOGG.SE PMS OCH MAN KAN INTE GÖRA STYCKESINDELNING (utan att leka med HTML-koder) SEDAN NÅGRA VECKOR TILLBAKA?! FUCK YOU!

Kommentarer:
Postat av: sylvia

2012-03-05 @ 22:48:41
Postat av: Sylvia

Så styckesindelningen har fungerat normalt? Hoppas att det fixas snart

2012-03-05 @ 22:49:34
URL: http://sylvia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Styckeindelningen har väl aldrig funkat? Jag har haft blogg ett tag och det har aldrig funkat...

Ett tips med datorn, försök att stänga av den på natten, om du inte redan gör det :) och låt den viiiiila :)

2012-03-06 @ 15:49:14
Postat av: Louise

Det enda du behöver göra om du vill ha stycken är att klicka på "Ändra redigerare" nere till höger om rutan du skriver i. Då dyker en kodliknande sida upp och då skriver du <br> där du vill ha mellanrum. Väldigt enkelt och smidigt. Blogg.se är lite dumt på så sätt att det ibland funkar bara man klickar ENTER i inlägget, men det är undantag.

2012-03-06 @ 23:41:12
URL: http://thebestlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0