Stulen från Sylvia som stal den från Vina

Ja, jag sitter på bilbioteket, men är inte mitt i en av mina mest produktiva perioder, så jag gör den här så länge:

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? – Med mor min.
Trivs hemma? – Javisst, förutom när mor min får PMS.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?- Nej.
Har skrikit och slagit din mamma? – Jag skulle ALDRIG slå min mamma, men skrikit, javisst.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? – Nää, kan inte komma på någont sådant.
Vem betyder mest för dig i din familj? – Julia, måste varaa därför att hon var min första, efterlängtade syrra, fast jag älskar ju min mor och Jagoda jättemycket också!
Du älskar din familj oavsett vad som händer? – Det skulle behöva hända någonting STORT för att jag skulle sluta älska dem
VÄNNER:
Du har vänner? – Vänner, vadär det? Nädå, klart jag har
Du brukar vara med? – Sylvia och Sandra som mest. Fast jag är ju med Vina typ varje dag i skolan också.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? – Herregud, okej att kolla på utseendet på eventuell pojkvän, men varför ska jag bry mig hur mina vänner ser ut? Dessutom är var och en av dem väldigt vackra, så ja :P
Är det okej att ha kill-kompisar? – Är det en mellanstadieelev som gjort denna lista? Klart det är...
Har du pussat någon av dina kompisar? – Säkert någon gång någon puss på kinde.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? – VARFÖR I HELA VÄRLDEN SKULLE JAG VILJA DÖDA NÅGON AV MINA KOMPSAR? Logiken svämmar över...
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? – Alltså typ.
Har du fått nån ny kompis denna månad?- Haha, första juni idag, så nej inte änu ;) Men jag lär få några nya ed tanke på att jag börjar ny kurs på måndag :)

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? – Ja.
När drack du alkohol senast? – I lördags
Vem bjöd dig på alkohol? – Min mor och hennes vän.
Vad var det för sorts alkohol? – Martini och vitt vin.
Brukar du dricka alkohol? – Jag har gjort det ågra gånger, men ingenting jag BRUKAR göra...
Har du druckit öl? – Ja.
Tycker du om öl? – Tycker om kan jag nog inte säga, men det är väl ok på brist på annat. Förut tyckte jag att det var jätteäckligt, men som sagt - det är ok.
KÄRLEK:
Är du kär just nu? – Nej
Har du någon kille just nu?- Nej
Har du dumpat någon?- Nej
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? – Åh gud, vad skoj... Nej.
Vem kramade du senast? – Jagoda
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? – Äh, så klart inte.
SKOLA:
Är du duktig i skolan? – Medelmåtta, jag var bättre förr..
Har du bra betyg? – Nej, jag tycker inte det.
Har du fått göra om ett prov någongång? – Nej, aldrig.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? – På ett? På flera, men inte på senaste tiden
Sköter du dig i skolan?- Asså inte så..
Har du tuggat tuggummi under skoltid? – Ja, får man inte det?
Haft mobilen på lektionstid? – Den är alltid på.
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? –Nej, tror jag icke.
FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? – Med mor min.
Trivs hemma? – Javisst, förutom när mor min får PMS.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?- Nej.
Har skrikit och slagit din mamma? – Jag skulle ALDRIG slå min mamma, men skrikit, javisst.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? – Nää, kan inte komma på någont sådant.
Vem betyder mest för dig i din familj? – Julia, måste varaa därför att hon var min första, efterlängtade syrra, fast jag älskar ju min mor och Jagoda jättemycket också!
Du älskar din familj oavsett vad som händer? – Det skulle behöva hända någonting STORT för att jag skulle sluta älska dem.
VÄNNER:
Du har vänner? – Vänner, vadär det? Nädå, klart jag har
Du brukar vara med? – Sylvia och Sandra som mest. Fast jag är ju med Vina typ varje dag i skolan också.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? – Herregud, okej att kolla på utseendet på eventuell pojkvän, men varför ska jag bry mig hur mina vänner ser ut? Dessutom är var och en av dem väldigt vackra, så ja :P
Är det okej att ha kill-kompisar? – Är det en mellanstadieelev som gjort denna lista? Klart det är...
Har du pussat någon av dina kompisar? – Säkert någon gång någon puss på kinde.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? – VARFÖR I HELA VÄRLDEN SKULLE JAG VILJA DÖDA NÅGON AV MINA KOMPSAR? Logiken svämmar över...
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? – Alltså typ.
Har du fått nån ny kompis denna månad?- Haha, första juni idag, så nej inte änu ;) Men jag lär få några nya ed tanke på att jag börjar ny kurs på måndag :)
ALKOHOL:
Har druckit alkohol? – Ja.
När drack du alkohol senast? – I lördags
Vem bjöd dig på alkohol? – Min mor och hennes vän.
Vad var det för sorts alkohol? – Martini och vitt vin.
Brukar du dricka alkohol? – Jag har gjort det ågra gånger, men ingenting jag BRUKAR göra...
Har du druckit öl? – Ja.
Tycker du om öl? – Tycker om kan jag nog inte säga, men det är väl ok på brist på annat. Förut tyckte jag att det var jätteäckligt, men som sagt - det är ok.

Kommentarer:
Postat av: Sylvia

HAhahahahaha, "logiken svämmar över"



Svar: Du kanske har fått det fast hann gå hemifrån? Jag bloggade om det precis efter att jag fick den

2012-06-01 @ 12:58:09
URL: http://sylvia.blogg.se/
Postat av: sandra

Hahaha "Är det en mellanstadieelev som gjort denna lista? ".

Tänkte samma sak :)

2012-06-05 @ 11:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0