Min önskelista!

Eftersom jag fyler år om två veckor blev jag flera gånger tillfrågad vad jag önskar mig. Det var svårt att komma på grejer jag vill ha, men här kommer det några punkter iaf:

-långa örhängen med fjädrar på (ej svarta, röda eller rosa; så ljusa färger som möjligt! ) - obs! Det finns ett par asfina gula på Gina Tricot!
-korta, små halsband (silverfärgade)
-en mobilväska som man hänger på halsen
-KLÄDER! Nästan alla mina kläder är för stora, så att varje plagg (eller presentkort på en klädaffär) kommer uppskattas! Fina t-shirtar/linnen, kanske någon klänning eller ett par shorts; gärna i ljusa färger, sommaren till ära. Jag ligger någonstans mellan strl 38 och 40, men köp hellre för litet än för stort, då jag har ambitionen att bli ännu mindre ;)
 

Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Vilken bra och saklig önskelista!

2012-06-15 @ 13:17:57
URL: http://sylvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0