Long time no see

Vill ni veta orsaken till min långa frånvaro här på bloggen? Jo,jag tycker det är skit jobbigt att skriva inlägg här, för att man inte bara kan trycka på "enter-knappen" för att få mellanrum mellan raderna. 'då blir det liksom skiitjobbigt när an ska lägga i bilder och allt... Hur som helst, har jag några roliga dagar bakom mig, jag hoppas att något mirakulöst händer och resten av sommaren kommer vara lika trevlig.

Det började redan i fredags, då tog min kompis Patrycja studenten. Min förvirring gjorde att jag missade hennes utspring, men jag var där på hennes mottagning och drog sen ut. God mat, bra sällskap, rooligt med andra ord (förutom att musiken sög på utestället).

Lördagen spenderades genom att fira Arvina. Jag och Sylvia mötte upp resten av sällskapet vid kajen på Gamla stan. Tanken var att gå och äta på Vapiano, men det var fullt där, så vi gck till en mindre restaurang, där vi åt (mindre god mat), pratade och jag sneglade på fotbollen, så klart. Efter satte vi oss med varsin 3,5% på Riddarholmen i väntan på att ännu en skulle joina oss. Vi hamnade sedan på en bar på Drottninggatan. Därefter vart det snack om att gå ut och dansa, men vad egentligen hände var att vi hamnade på Donken sedan var dagen slut.

På söndagen gick jag först till Sylvia som sydde om klänning och sedan far vi tillsammans (+ Sandra, Emma och Patte) till Södertälje där Fadi skulle ha sin studentmottagning. Även om de andra dagarna och festerna var jätteroliga, var denna den absolut bästa! Vi åt ASGOD mat, dansade som galningar och hade såå himla kul!!! Eller ja, det är min åsikt! :) Måndag var jag i skolan och sedan sov jag, för att ja, jag fick inte speciellt mycket sömn under helgen dårå x) Och igår åkte jag och Sandra till Patte, det kom några andra kompisar och sedan även Sylvia, vi satt, åt glass, snackade, kollade på fotboll och hade det allmänt mysigt! Ja, kan inte säga att jag hade tråkigt, dårå :P

Ja, nu blev det ett långt och antagligen lite tråkigt inlägg, men jag kände att det vore konstigt att börja skriva om någonting annat om jag inte skulle berätta om min lyckade helg ;)

Kommentarer:
Postat av: Sylvia

jag skriver också ett liknande inlägg! Det har varit en jättebra helg

2012-06-13 @ 16:43:52
URL: http://sylvia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Håller med :) Kul att ha så bra vänner :)

2012-06-13 @ 22:22:17
URL: http://sweetsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0