EM!

Jag kan inte spela fotboll. Jag har boll-koll-noll. Men jag ÄÄÄÄLSKAR kolla på fotboll, speciellt är det gäller EM eller VM. Och ja, ingen har väl missat att EM är i full gång! Jag har inte sett alla matcher som varit, men de jag sett.. Alltså det är sååådan spänning! :D Idag kollade jag på Danmark - Portugal och nyss tog Tyskland - Holland matcken slut, 2-1 till Tyskland!! :D Alltså jag är polsk, bor i Sverige, men jag är alltid mest exalterad när det är Tyskland som spelar. Det finns visst små förklaringar till detta, så klart, men det mest logiska vore om jag hejade lika mycket på Polen eller Sverige, men det gör jag inte :P Jag har kopplingar till Tyskland, jag har varit där flera gånger och tycker om detta land vädligt mycket, så ja, ni får helt enkelt acceptera att jag hejjar mest på Tyskland och det har jag gjort i flera år! Jag är även ett stort fan av den tyska coachen (Joachim Löw), som är ju aaasskön! Kolla videon liksom x)


Dessutom har jag en liten crush på Manuel Neuer, deras målvakt, såå gullig! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0