20120128

Amen tjena, tjena!
Idag skulle jag åka en snabbis till Handen endast för att inhandla en kam och en skjorta. Därefter var det tänkt att jag skulle Plugga (notera stora p:et). Men riktigt så blev det inte. Jag kom hem för ett litet tag sen och fick med mig lite fler grejer än bara kam och skjorta (eller skjortan köpte jag inte, den såg finare ut på bilden än i verkligheten). Det blev två par skor, jeans, två nagellack, underkläder, en tavla och en liten "staty. Jag kan höra min plånbok skrika av smärta, men fan på vilket humör jag är nu, bättre kan det nog inte bli. Eller jo, skulle vara gött med planer för kvällen, men blir att sätta på en rulle och gloo, hehe.

Pumps/ballerina som jag kan använda på t.ex. fin middagen med en cocktail-klänning.

Obs nya jeansen. Helt vanliga, men NYA, hallå, måste skryta! ;)


Ett par nya kängor! Det behövdes verkligen, båda par av mina

kängor ser ut som om jag hade varit ute på krig i dem.


Nagellack för den fina UK:flaggan och träkammen som ska tydligen

motverka att håret blir elektriskt, vi får se om det stämmer.


Ok, alla som känner mig vet hur mycket jag älskar allt med London-motiv.

Så här kommer en London-tavla och Big Ben-staty! Fan vad gött!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Åh! Älskar ballerinorna! Jag borde skaffa en sån kam, mitt hår är elextriskt hela tiden nu på vintern -.-

Ten staty jest bardzo ladny! Gdzie kupilas? :D

2012-01-29 @ 20:03:33
URL: http://sweetsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0