20120108 pt. 2

Alltså, jag borde verkligen inte var här, men sitta och PLUGGA, det är bara tre pluggdagar kvar till tentan. Jag börjar få jävligt mycket ångest, för att jag VILL prestera bra, men ändå kan inte tvinga mig själv att plugga. Fuck.

I natt kunde jag inte sömna länge, vilket resulterade i att jag kollade runt på en massa random bloggar, de flesta var modebloggar. Och jag märkte ett mönster. Modebloggar handlar mycket om att lägga ut bilder på sina outfits. Och saken är, ibland blir till och med jag riktigt imponerad, så fint kan folk faktiskt klä sig. Men på flera bloggar upptäckte jag att folk lägger ut bilder på sina outfits som är ungefär så här: en vit t-shirt/linne, blåa/svarta jeans och converse. Ok, jag erkänner, det är ju snyggt, även om det är väldigt enkelt, men hur kan man skriva: "den här outfiten lyckades jag sätta ihop idag". Man ba: va?!?! Seriöst? Lyckades sätta ihop? Som om det vore värsta genomtänkta outfiten, ska jag bli imponerad?! Jag "sätter ihop" den på 1,5 min när jag har bråttom till skolan. Och jag vet inte riktigt om det var det som var värst eller kommentarerna (på flera bloggar vid liknande outfits!!). Typ: "omg gumman, vad fint det blev!" eller typ: "det såg riktigt fint ut, ska försöka mig på den också.". Seriöst?! Facewall (when facepalm is not enough...)

Nu ska jag klä på mig och pluuuugaaa, fast jag inte orkar. Och ikväll ska jag förhoppningsvis titta på tredje Sagan om ringen-filmen med syrran och modern. Skoj!! (har jag förresten nämnt hur många gånger jag sett denna film? Nej, men det har varit ett bra antal... :P)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0