20120101

Gott nytt år allihoppa!

Ännu ett år har gått. Det har varit ett bra år. Det har varit ett år där jag åkte till London och blev helt förälskad i staden. Det har varit ett år där jag tog studenten och avslutade därmed ännu en viktig period i mitt liv. Det har varit ett år där jag började på högskolan, där jag lärde mig massor och lärde känna nya, fina människor. Det har varit ett år där jag lyckades komma in på min drömutbildning. Det har varit ett år där jag har haft underbara stunder med mina vänner, även om lite sämre stunder fanns också, dessa var dock inte alls lika många. Det har varit ett år där jag förändrades som människa. Jag har blivit mycket mer självsäker och struntar i vad andra tänker om mig. Jag ska leva mitt eget liv på mitt sätt, jag har all rätt att säga ifrån, vilket inte var så självklart för mig förut. Det att jag blev klart med gymnasiet var det nyttigaste för mig det här året. Jag känner mig så mycket bättre nu!

Nu väntar nästa 365 dagar. Jag önskar att det blir väldigt bra dagar, så att jag kan efteråt skriva ännu ett blogginlägg som jag börjar med orden: "det har varit ett bra år". Jag vill att det ska gå bra för mig i skolan. Jag vill träffa ännu ett gäng sköna människor. Jag vill att det ska vara det bästa året hittills. Och jag ska börja detta år med att plugga till tentan och köpa ett gymkort. Jag ska jobba på mig själv, både på den kroppsliga och intelektuella delen. Wish me luck! ;-)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0