20120220

Innan du fortsätter tryck på f5. Då borde bloggen se ut som den ska. Men bli inte förvånad, den har blivit mer lila och mer ego än någonsin. Jag lyckades återgärda problemen som uppstod och då passade jag även på att ändra designen lite. Jag är rätt nöjd, faktiskt.

Idag började redovisningen, fan vad kul det ska bli! Lite jobbigt också, för det är myycket grejer att hålla reda på och lära sig, men jag tycker det är kuul. Tror det ska bli mitt huvudämne sen, men vi får se. Jag ska ge finanseringen en ärlig chans också. Men jag skulle inte ha någonting emot att bli revisor sen och kanske till och med öppna nåt eget, litet men eget.
Jag har av någon konstig anledning varit på väldigt bra humör idag! Jag sov bara 6 timmar i natt, men ändå vaknade jag upp pigg och glad som sällan. Jag har bara lyssnat på peppmusik, städat mitt rum, pluggat lite, fixat hela bloggdesignen. Jag tror att det är vår på g och jag får massor av energi fån plusgrader och sooool! Snart blir det att vaska kängorna och vinterjackan och klä sig i Converse och skinnjacka! På tal om Converse, måste köpa ett par nya, svarta, för att inga av dem jag har matckar min röda skinnjacka som jag köpte i höstas. Och den ska användas flitigt nu!

Nu: fila och måla naglarna, sen: plugga lite till. Pöööss!


Mina babes, snart blir det myys!

Kommentarer:
Postat av: sylvia

fin design!

2012-02-20 @ 19:22:05
Postat av: Jonas Nordgren

Haha, sååå kul att du blir taggad av redovisning. Tror helt klart att det passar dig, jag skulle lätt våga låta dig ta hand om min bokföring.

2012-02-20 @ 20:31:30
Postat av: Sandra

Ladnie zrobilas! :) Na blogg mozna byc ego :)

2012-02-21 @ 11:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0