Julstämning hemma hos familjen Wierzbicka

Hemma hos oss är det alltid ordentligt pyntat inför julen, kolla själva! Somliga skulle kanske säga att det nästan är en överdrift, men för mig är det helt perfekt! Så underbart vackert! Jag vill att det ska vara advent året runt!
 
Mistel hänger i hallen; inte för att kyssas under, men för att vi tror på att mistel i hemmet ger pengar det kommande året :)
 
Mitt fönster! :) Hjärtat som hänger gjorde min mamma själv, det är ganska vackert! :)
 

Lite fina girlander ovanför vardagsrumsdörren. Mitt favoritpynt hemma! :)
 
Och så fina pepparkaksgubbar, julstrumpor och ljuslyktor i hallen! :')
 
I köket har vi också gjort fint med röda gardiner och bordsduk. Och massa annat juligt! :)
 
En julstjärna är för mig nästa lika viktig som julgranen! Därför köpte jag i år en julstjärnsbuske (den är mycket större än vad den verkar vara på bilden ;)
 
 
Och så det allra viktigaste...

Julgranen!!! Åh, jag älskar den så, den är såå vacker! :) Och så tvingade jag mamma att köpa en större än vad vi hade förra året. Och så luktar den så gott :))
 
 

Kommentarer:
Postat av: sylvia

Åh vad fint ni har gjort hemma! Granen är jättefin, ser nästan ut som från en katalog. När jag bor ensam ska jag verkligen ha en riktig gran. Även om jag är superfattig och får köpa en liten kist att klä. Jag vill också känna granlukten

2012-12-21 @ 14:18:20
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Louise

Åh jag förstår varför pyntet vid vardagsrumsdörren är favoriten, jättevackert! :D
Och granen <33 Vi har alltid haft plastgran och nu kommer vi nog inte ha nån alls :P

2012-12-21 @ 15:59:14
URL: http://thebestlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0