20120416

Jag har alltid tyckt om Coldplay, det är inget man kan förneka, men på sista tiden (en vecka-10 dagar bakåt) har jag blivit completely besatt av dem! Det började med att jag lyssnade på en av mina favoritlåtar flera gånger och sen blev det andra låtar, och sen blev det ännu fler och så lyssnar jag på de typ hela tiden! Så himla bra musik, helt underbara!
Dessa två låtar är mina absoluta favoriter:





Talk har jag gillat läänge, sedan första gången jag hörde den, någon gång 2005-2006 blev jag kär. Cementeries of London, upptäckte jag ganska nyligen, kanske i december, men sedan dess har det varit total love mellan mig och den låten! Kärlek, KÄRLEK till Coldplay!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0