Vilken produktiv dag!

Not. Första förelsäningen var jag någorlunda koncentrerad. Andra och tredje minns jag inte så mycket av. Skulle plugga hemma. Gjorde inte ett skit. Skulle städa rummet. Orkade bara med att få i ordning tre lådor, sen gav jag upp. Skulle ta en kort powernap. Sov över tre timmar. Det enda jag lyckades med idag är att köpa present till min lillasyster. Och en penna och armband till mig.

Nu gjorde jag iaf en ny design. Någorlunda nöjd. Tyckte inte shortsen passade nu när det börjar bli svinkallt. Upp kl 5:45 imorgon. Ska nog gå och lägga mig nu. Eller ja, efter att ha gått ut med hunden.

Kommentarer:
Postat av: San

Fin design! :) Fina ord

2011-09-27 @ 18:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0