"Have you ever seen the rain coming down on a sunny day?"

Började jag sjunga på när det helt random började spöregna. Typiskt Sverigeväder.
Jag pluggar just nu, har bara en liten rast sådära. Blir första provet på nya skolan imorgon. Jag hoppas så mycket att det går bra, det skulle sitta fint! Både igår och idag satt jag och mina studiekamrater och repeterade och gick igenom gamla prov och det känns som att man kan rätt mycket. Men det är fortfarande saker man inte kan. Det stör mig.
Annars då. Mina arbetsgivare verkar inte sakna mig, ingen ringer och frågar om jag kan jobba. Tänkte ringa och fråga själv, men ångrade mig. Ledig på helgen, varför inte liksom? Speciellt med tanke på att jag ska på någon sorts middag med plugget på lördag och det kan bli en lång kväll, kul om jag skulle få jobba morgonpasset dagen efter. Visst, man tjänar inte pengar, men att chilla hemma en söndag är nog lika najs som lite cash. Marginalnyttan för chill är högre än för cash just nu. Hahaha, jag visste att jag en gång skulle börja använda små mikroteoretiska ord i mitt vardagsspråk x)

Kommentarer:
Postat av: San

Den låten sjöng vi på vår musikal i klassen! :) Den är fin! Och ja, nyss, när jag och syl gick hem från affären (regande det och solen sken) :)

2011-09-22 @ 14:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0