Äntligen!

Blogg.se har äntligen släppt en app för iPhone så man kan blogga från mobilen direkt! Eller ja, det kunde man förut också, bara gå in på deras hemsida, men det var mycket krångligare. En app är en app. Mycket bra! Har en känsla att jag kommer blogga mer nu, på bussen och så vidare :)
Nu ska jag plugga vidare. Har suttit och läst i över två timmar, känner mig riktigt duktig måste jag säga! Och imorgon blir det mer plugg. Ingen föreläsning, men jag och mina studiekamrater är mycket ambitiösa, så att vi träffas i skolan och ska plugga inför duggan som är på tisdag nästa vecka.
Ah juste. Mina arbetsgivare som verkade ha glömt bort att jag överhuvudtaget existerar hörde av sig idag. Jag ska jobba på Telefonplan, lördag och söndag 13-02 båda dagarna... Jobbigt, men man ska inte klaga. Jag får inte glömma, 143 kr i timmen. Cash är ALLTID najs!
Puss å hej


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0