"Vi ska alla en gång dö"

Fan vilken seg dag idag. Har varit lite hängig sen jag vaknade, klädde på mig bara för någon timme sen, bara för att mamma tvingade mig att handla. Jag mår bättre än vad jag gjorde igår, men är riktigt seg i kroppen, bra att jag inte gick till jobeet, sjukvarning annars!

Nu ska jag upprepa gårdagens ensamma filmkväll, ska bli mys! Ska bara städa lite i rummet först, så att jag kan verkligen slappna av och inte tänka på att det är lite grejer som ligger på golvet, så börjar filmvisningen! Blir komedier idag med, har laddat ner två: How do you know? och Easy A. Jag kanske laddar ner någon mer sen, det lär inte bli så sent när jag är färdig med dem två. Vet inte varför jag började så plötligt tycka om att titta på film så mycket... However, i How do you know? finns det en skådis som dykt upp i många filmer jag sett på sistone, nämligen Paul Rudd. Jag tycker om honom, han spelar bra och han känns vara en gullig människa, han ser ut så iallafall. Japp, nu blir det städa dårå.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0