Livet känns faktiskt helt ok

Eller det är kanske så att det inte krävs för mig att vara nöjd med livet :p Nämen idag skrev jag min andra dugga som jag tror gick fint, efter det så drog jag och sju av mina kurskompisar på en afterdugga lunch/öl på Jensen's där vi spenderade över två timmar. Massa skratt och mat (fast min biff var ju ganska äcklig dårå). Två av mina vänner tävlade vem som skulle äta mer glass från glassbuffen. Det slutade på typ 5 skålar var. Moget. Men kul x)
Och så efter det blev det en cider med tre av sällskapet i en park i det vackra, för att vara oktober, vädret.
Japp, nu tillbaka till det "allvarliga". Godisförbudet är på gång och idag ska jag, San och Syl gå och simma första gången. Vi ska motionera mer och ingen av oss tycker om gym eller jogging så mycket, så det blir några längder i bassänger att klara av. Beach 2015 here I come! x)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0