Le planer

Har uppdaterat mitt CV och håller på med mitt personliga brev. De har jag tänkt skicka till Junibacken och några andra ställen. Jag behöver ett nytt jobb som: 1.) inte innebär stå ute i kyla; 2.) är lite oftare än en helg i månaden typ. Jag behöver PENGAR. Varför? Jag känner ett jävla stort behov av att åka till kära UK, närmare sagt London i sommar och plugga på deras vackra brittiska engelska. Typ en månad kommer kosta mig runt 15 lax + mat och andra utgifter. Visst man får lite bidrag, men det lär inte räcka långt, därför måste jag SPARA. Jag SKA åka dit, även om jag behöver sälja mig för att ha råd. Alltså jag lär mig engelska från Doctor Who just nu och pratar med mig själv bara för att öva och kunna ha någorlunda bra konversationer när jag väl befinner mig där, för att som jag redan sagt: JAG SKA FUCKIN ÅKA DIT!


Riktigt nöjd tjej i London!

Skulle vara ännu mer nöjd om jag fick åka igen!!!


Kommentarer:
Postat av: San

Jag gillar ditt sätt att tänka. Att du drömmer dig bort, längtar. :) Och att du pratar med dig själv. Känner mig inte längre ensam xD

2011-10-09 @ 22:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0