Ännu en söndag är på väg att bli måndag...

Igår var jag som planerad på bio. Jag, Sylvia, Sandra och Patrycja åkte till Sergel, där vi kollade på Crazy, stupid love, som visade sig vara en helt okej film. Jag skrattade en hel den, men det återger kanske inte filmes riktiga underhållningsnivån, då jag är en mycket lättroad person. Vi kan säga så här: den var inte världens bästa film, men den var lååångt ifrån att vara dålig! Och sen... Skådisen i en av huvudrollerna... Alltså jag dog. Människan är typ riktigt JÄVLA snygg och så kommer det självklart till scener där han tar av sig tröjan och jag är säker på att 90% av tjejer i salongen började dregla just då. Inklusive mig själv, såklart!

Idag var en städ/plugg/matlagningsdag. Jag lagade middag till familjen och en matlåda till mig själv. Städade fint på rummet och i köket. Pluggandet gick inte riktigt så bra som jag hade hoppats, då jag helt plötsligt fick huvudvärk (som jag för övrigt får rätt ofta på sistone; vad händer?!). Jag läste igenom allt jag skulle och försökte hitta bra teser och så, men jag är inte riktigt säker om jag blev så himla mycket smartare. Nu har jag redan varit på kvällsrunda med hunden, duschat och nu har jag även grävt ner mig i sängen och ska alldeles strax se på en film, The 40-year-old virgin, som jag velat se länge, men det blev aldrig av. Får se om den är bra.

Btw funderar allt oftare på att ta lån och dra hemifrån. Jag är så himla trött på morsans eviga tjat om allting. Och om hon ens var rättvis, men när jag faktiskt har gjort grejer hemma+pluggat hela dagen och hon kommer och tjatar på att två kastruller och en skärbräda inte ligger i diskmaskinen, när hon själv inte gjort ETT PISS hemma under hela dagen, blir jag så jävla förbannad. Och inte bara tjatar, utan skriker som en idiot, som om jag hade bajsat mitt i köket, alltså allvarliget, varför vägra ta det lugnt?! Hon skulle inse hur mycket jag faktiskt hjälper henne om jag skulle flytta och hon skulle bli kvar med allt själv.

***

Snyggingen från filmen aka Ryan Gosling.

Man ba: "Hej, giftdigmedmig?!?!"


Kommentarer:
Postat av: syl

Haha, 40-year-old virgin är bra tycker jag :). Nu fattar jag varför du vill se the notebook, pga av honom. Mammor tjatar hela tiden. Hon kommer sakna dig när du väl flyttar

2011-10-17 @ 10:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0