Tra-la-la-la!

När alla andra firar morsdagen, är det helt vanlig dag hemma hos oss. Inte för att vi inte älskar vår mamma, men vi firar morsdagen, såsom de gör i Polen, alltså alltid den 26:e maj. Därför när alla andra stressade vad de ska köpa till sina mammor hade vi redan den fina dagen bakom oss. Men visst, jag grattade min mor idag också, varför inte liksom?

Gårdagen såg lite annorlunda ut än vad jag hade tänkt mig, jag skulle till Rudan på Mickans avskedespicknick, men jag var fortfarande lite förkyld och vädret var inte det bästa och jag tyckte det skulle suga om jag blev sjuk lagom till gubbskivan och till de allra sista skoldagar... Istället kom världens bästa Sandra hit och höll mig sällskap, vi lagade mat och hade det allmänt trevligt, som vanligt. Och idag ska jag alldeles strax börja på min absolut sista grej till skolan, nämligen sluttalet som jag ska hålla på svensklektionen på onsdag. Det måste bli riktigt bra!

Kommentarer:
Postat av: San

Åh! Tack! Du är också bäst! :D

2011-05-29 @ 19:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0