Take me back to London, please!

Asså det är två månder sen jag kom hem från London, men jag har fortfarande ångest över att vara hemma! Vill tillbaka! Jag typ lyssnar på brittisk musik och ser på brittiska serier (eller snarare en serie, men djävulsk bra!!! "Hej. jag heter Karro och jag är typ heeelt käär i DOCTOR WHO!!), bara för att höra det vackra språket (amerikansk engelska fuck u!) och se små delar av den vackra staden. Dessutom sitter jag REDAN och planerar min fria termin på  högskolan (alltså om ett år), fan också om jag inte får åka till London och plugga där då!

Jag är sådan person som skulle nog inte ha några problem att flytta runt en massa! Liksom jag kom till Sverige 6 år sen och redan försöker jag fly härifrån. Det är så underbart att komma ifrån allt och bara börja på nytt. Skulle aldirg banga om jag fick en chans.

London, I'll be back! And once again I'll have the time of my life!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0