Hem <3

Igår kväll begav jag mig till Lisa där vi och några till skulle ha spelkväll. Det var väldigt kul måste jag säga! Det kändes bäst när jag vann såklart, men jag måste sluta att vara så dålig förlore, så det var nyttigt när det inte gick så bra också. Eftersom det blev rätt sent när vi väl var klara med spelandet och jag hade absolut inte lust att gå själv i mörkret, fick jag sova över. Jag var inte den enda som gjorde det, vi sov 5 st i samma rum. Även om det var väldigt snällt av Lisa att jag fick stanna, så vill jag helst aldrig göra om det. Inte bara hos henne, sova med så många personer så nära överhuvudtager menar jag... Jag älskar att sova själv, så är det. Dels måste det vara för att jag inte kan kontrollera mig själv i somnen, då jag tydligen låter väldigt mycket. Därför kändes det typ taskigt att ligga där bland massa folk och störa deras skönhetssömn. Och sen tycker jag bara om att sova själv. Kunna breda ut mig på sängen precis hur mycket jag vill! Därför var det första jag gjorde när jag kom hem att lägga mig i min egen säng. Jag trivs ingen annanstans än hemma och sover helst ingenstans utanför min säng. Det kommer bli jobbigt för mig när det kommer till att flytta...

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0