Vad kan hända under ett badrumsbesök?

Man kanske:

* råkar tappa ansiktstvålet in i toastolen
* väntar 10 min medan badkaret fylls med vatten, för att sedan upptäcka att vattnet är iskallt
* när man bestämmer sig för att ta en dusch istället, så tar man tag i vanligt tvål som är otrligt halt och som hoppar så fint under badkaret
* skär upp halva armhålan (mycket intressant, rakhyvelskiten fixar inte att ta bort hår, men inga problem att skära igenom huden?!)

Jag hade den turen att uppleva alla dessa punkter under kvällens 15 min långa besök på badrummet. Jag vill typ inte gå dit igen...

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hahahahahahhaha asså OMG. Får ont i magen så rolig du är xD

2011-03-28 @ 11:00:58
Postat av: Karro

Vad skoj att jag kan underhålla, men vore kul om du skrev namn? :)

2011-03-28 @ 16:37:28
URL: http://lejdykarolajna.blogg.se/
Postat av: San

Oj, jag tyckte jag gjorde det...hm

2011-03-28 @ 21:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0