Alltså...

Det finns många grejer jag stör mig på i vardagen, allt från bloggare som blivit rika just pga sitt bloggande (man bara: asså varför? Skaffa ett riktigt jobb istället.) till varför jag måste lära mig filosofi i skolan. Men där emellan finns det mååånga andra grejer jag blir irriterad på. Till exempel hundägare. Jag ska inte nämna hur lack jag blir när de inte plockar upp efter sina hundar. Jag gör det typ varje gång och ja, det är äckligt, men äckligare blir det när man trampar i det?!?! (alla känner till historian om när jag skulle plocka upp efter Elvis och så trampade jag i en annan bajskorv, man ba tack!)
Men så finns det en till grej. VARFÖR SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT ATT HA HUNDJÄVLARNA KOPPLADE?!?! Ok när det är en liten pudel som är rädd för sin egen skugga, men man blir rädd när man ser en jävla doberman, i storlek av en fullvuxen ponny ungefär, galopperande mot en. Alltså allvarligt. Jag bryr mig inte att den har ett gott hjärta och älskar allt och alla och som inte ens skulle kunna skada en fluga. Både jag och min hund (i storlek av ungefär en avlång katt) nästan bajsar på oss av rädsla. Tror inte mitt arga inlägg ändrar något, men fick iaf utlopp för ilskan.
Tack och hej!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

hahahahh... HAHAHAHAH xD

2011-03-28 @ 10:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0