Ny design!

Har gjort om på bloggen. Det är lite tråkigt om dagarna, så då kan man pilla vid PS. Angående headern. Jag tycker om den, även om den kan verka konstig. Den skulle se annorlunda ut, men jag råkade förstora bilden som skulle vara med och så blev det så här och det fick vara så, för att jag tyckte det var coolt :P Det är för övrigt mitt favoritplagg, så det passar verkligen! (Topshop, 549 kr, så jävla dyrt, så jävla värt <3). Det viktigaste är att nu är bloggen i min favoritfärg, alltså LILA! Bättre än så blir det inte!

Nu har det gått typ två veckor av sommarlovet. Det känns som det var evigheter sen som jag tog studenten, kanske därför att det är inte mycket som händer just nu? Huvudnöjet är i dagens läge att kolla på alla Harry Potter filmerna med systrarna M, då den absolut sista kommer ju om en knapp månad. Vi hoppade över de två första, men nu ska vi se dem ändå och sen är den del 1 av sjunde filmen som vi vill ta så nära premiären som möjligt, annars kommer vi längta ihjäl oss fram till vi får se den sista filmen! För övrigt insåg jag att jag började läsa första boken när jag var 8 år gammal, alltså har Harry Potter varit en del av min uppväxt, kan man väl säga. Jag vet inte hur många gånger jag har läst dem där böcker och hur många gånger jag sett filmerna. Jag skulle gissa på att jag läst första delen ungefär 10-15 gånger. Och gissa vad, jag läser den igen, denna gång på engleska. Måste säga en sak, de är lika bra VARJE GÅNG! Som min vän Sylvia sa, jag kommer tvinga mina barn att läsa/se Harry Potter. Nördigt? Jajamänsan! Bryr jag mig? Inte ett dugg faktiskt! Låt mig säga det högt och tydligt: HARRY POTTER FOREVER IN MY HEART!

Kommentarer:
Postat av: San

Hehehee... cool.. xD Men faktiskt, den är fin! :)

2011-06-23 @ 14:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0