Snipp snapp snut, då var helgen slut

Igår körde vi i familjen Wierzbicka en mysig familjedag, då vi allihoppa (ok, utan hunde då) åkte iväg på eftermiddagen och kom hem först vid 9. Vi åkte på Cosmonova och kollad på Sea Monsters 3D, det var värsta upplevelsen för mina systrar som hade aldrig sett en 3D-film tidigare. Såå glada var de! Ok, jag tyckte det var rätt kul, jag med :P Sen gick vi runt på museumet där, rätt trevligt det också och avslutade dagen med "middag" på donken (så klart liksom, småskiten måste ju ha sina Happy meal-leksaker...).

Ida tänkte jag plugga hela dagen och just när jag skrev på min tyska uppsats (helt inne i arbetet), slocknade allt! Då menar jag allt, det blev mörkt och tyst. Tog hunden och gick ut för att kolla läget och så visade det sig att halva Brandbergen var utan el. Både i lägenheterna, på gatorna, allt var släckt! Inte bara att det avbröt mig när jag skrev, det hände också mitt under vårt tvättpass... Kul.. Efter TRE timmar fick vi elen tillbaka, och det kändes bra. Skulle aldrig klara mig utan el, blev paranoid under dem där tre timmarna liksom...

Imorn skola och början på en vecka som kommer vara jäävligt jobbig. Ser inte fram emot det...



Kommentarer:
Postat av: San

Vill se! :)

2011-01-31 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0