Back on the track!

Bloggen har varit lite bortglömd I know. Men nu ska jag försöka att verkligen skriva här oftare! Jag vill kunna sätta mig om kanske några år och läsa här :P

Såå, vad hände de senaste veckorna:

*Det har varit jul. Jättemysigt, fick många fina klappar och det uppskattas alltid oavsett ålder, men jag gav många fina klappar också och det kändes minst lite roligt att ge som få! Vi var hemma med familjen på julafton, kan kännas lite tråkigt, men det var det inte, det var supertrevligt! Vi åt och sjöng och umgicks, lite mer än vad vi kanske hinner göra på vardagar. Sen var det såklart lite tråkigt på de andra juldagarna, men trevligt ändå.

*Nyårsafton spenderade jag hemma med mina bästa vänner. Trots att vi bara var fyra stycken, var det superkul! :) God mat, bra musik, spel och dans. Underbart! Önskar att nyårsakfton kunde vara lite oftare än så!

*Resten av jullovet gjorde jag inte speciellt mycket. Var väl mest att kolla på film, spela spel, shoppa och vara med kompisar. Inte så tråkigt som det verkar, plus att jag fick vila ut ordentligt och har nu ork att plugga SISTA terminen. Sjukt!

*När skolan väl började var det jobbigt att gå upp på morgonen, men det är bara bita ihop. MEN: JAG SKA TILL LONDON! :D Det har länge varit i mitt huvud, dock verkade allt vara emot oss som ville åka först. Sen frågade Hanna (söta, underbara Hanna) om jag inte var intresserad av att åka dit med henne och Lisa. KLART JAG VILL! :D Jag är jättetaggad! Vi köper biljetterna nästa vecka och åker den 28:e februari och är där till 5:e mars. Jag tänker göra allt för att det ska bli the time of my life (hittills iallafall) när vi är där!! :) Lite ledsen att mina andra vänner inte kan föja med, men får väl skicka vykort och köpa massa med presenter därifrån! Någon gång åker vi dit allihopa! :D

*Jag har färgat håret brunt. Eller det hade varit tänkt att det skulle bli brunt, sen att det istället blev jättemörkt röd är en annan sak. Varför jag gjorde det? Jo, jag började bli trött på röda färgen och jag tänkte att det är dags för en ändring innan jag börjar HATA den. Så nu vet jag iallafall, att jag kommer färga rött igen om några månader och återigen tycka: "Faaaan, vad snyggt det är!!!". You know what I mean.

*Imorgon blir det fika i stan med mina vänner. Ytterst trevligt! Det räcker nog, det har blivit ett lååååångt inlägg, men jag känner iallafall att jag har fått ner det viktigaste.

XOXO :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0