Alla hjärtans dag

Vissa hatar den här dagen, vissa älskar den Jag bryr mig inte. Jag är singel, det är ju klart, men jag sitter inte hemma och deppar över att jag får sitta själv. Hör att folk gör allt för att inte vara hemma själva, middagar med vänner, filmkvällar osv osv. Vilket tjat. Så onödigt. Det här är ju dag som precis alla andra dagar under året, hallå!



Men det som jag märkte är att det är massor med blommor överallt just nu.
Om jag skulle ha tillräckligt med pengar skulle jag köpa färska blommor varje dag. Älskar blommor, men inte krukblommor, de är så tråkiga. Tulpaner ÄLSKAR jag. Jag menar inte att jag vill FÅ blommor, nej nej. Jag vill kunna köpa dem själv,
precis sådana som jag vill, sådana som på bilden! ;)

Btw, alldeles för mycket läxor i skolan igen... -.-

 


Kommentarer:
Postat av: sylvia

men vore det ändå inte underbart att få. Åh, jag längtar tills jag har en man som köper blommor till mig

2011-02-17 @ 21:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0